Spletno oglaševanje

Spletno oglaševanje je široko področje, kjer imamo veliko možnosti, ter kjer so na voljo tako dobre kot slabe alternative. Ste se kdaj vprašali kje na spletu je najbolje oglaševati, da bi imeli čim nižje stroške, a vseeno dosegli svojo ciljno skupino? Priporočamo vam oglaševanje na Facebooku in Google AdWords, zakaj pa si preberite spodaj.

 

Facebook

Ko oglašujemo na Facebooku, imamo možnost določiti ciljno skupino glede na atribute, kot so lokacija, starost, spol, status razmerja, delovno mesto, izobrazba ter glede na to, kaj uporabnika zanima. S pravilno določitvijo teh artibutov z oglasi dosežemo le tiste stranke, za katre je oglas relevanten in s tem prihranimo veliko denarja.

 

Google AdWords

Največja prednost Google AdWords je ta, da se oglasi pojavljajo vsem uporabnikom Googlovih storitev. Glede na to, da Facebook trenutno uporablja  51% uporabnikov interneta, Google pa uporablja 90% uporabnikov interneta. Analize kažejo, da se Facebookov trg manjša, Googlov ša še vedno raste. Facebookovo oglaševanje ne pokriva niti mobilnega področja, niti oglaševanja prek video vsebine, zato je tu Google zagotovo v prednosti. Tudi pri Google AdWords lahko določimo mnoge atribute, s katerimi omejimo ciljno skupino, vendar starost ni najbolj relevanten atribut, saj pogosto ne vemo starosti uporabnika Googla.

 

Vas torej zanima kaj vam svetujemo mi?

Oglašujte na Facebooku in Google AdWords, vendar oglaševanje zaupajte nam, ker bomo na podlagi izkušenj izkoristili prednosti obeh ponudnikov tako, da boste z oglaševanjem dosegli kar najboljše možne rezultate.